Välkommen till min blogg!

Nu sällar jag mig till den långa raden av bloggare. Har jag då något att bidra med i bloggvärlden? Ja, det får framtiden utvisa. Det är i vart fall min förhoppning att du ska finna bloggen intressant och givande. Kanske du inte instämmer i allt jag skriver, kanske du blir provocerad? Men det som provocerar kan också vara med att skärpa tanken och stärka eftertanken. Min förhoppning är dock att du ska finna att det som skrivs på denna blogg är i samklang med Bibelns ord och med den allmänneliga kristna tron och bekännelsen.

Varmt välkommen att kommentera och ställa frågor!

Gunnar Andersson

3 thoughts on “Välkommen till min blogg!

Kommentera

